Followers

My Status
Selamat Datang ke Secret Of Shaila...Sila tinggalkan jejak anda di ruangan komen agar saya boleh jejak anda kembali..Terima Kasih Kerana sudi mengunjungi blog saya...^^

Thursday, November 14, 2013

Siapakah Encik.Mimpi

Assallammualaikum


Kali ini hendak highlight penyanyi youtube misteri yang tidak tahu rupanya macamana, tetapi suara dia...waaaa..... buat saya rasa jatuh cinta...hahaha..tetapi dengan suaranya sahaja yer..Encik.Mimpi ini, banyak peminat ,terutama peminat wanita dekat  youtube, FB, Blog dan sebagainya...wahhhh...bakal ganti najwa latif versi lelaki . Saya mengenali beliau melalui lagu berjudul " rindukanlah" iaitu dari Ost Play Boy itu Suamiku, dari situlah mula tercari-cari siapakah Encik.Mimpi ini..adakah dia macam muka adrian pelakon Play Boy itu Suamiku...hihihi...hanya dia sahaja tahu siapa diri dia..tapi kalau tengok gambar dia atas dah macam zorro pun ada, ala..yang macam cerita zorro tu... " I want to spend my lifetime loving you. If that is all in life I ever do, Hero’s rise, hero’s fall, Rise again with it all
In your heart can’t you feel the glory- Mask Of  Zorro Song...hahaha...apa-apa pun good luck untuk beliau...semoga terus berjaya dalam bidang nyanyian.


Serba sedikit tentang beliau yang shaila Copy Paste dari Blog Encik.Mimpi

hai. aku seorang penggitar.tapi aku bukan penggitar yg handal mane pon. aku xreti goreng2 maut cam org lain. aku xreti maen cord susah2 cam org len. aku hanye bermuzika berbekalkan 9 cord basic yg sebenarnye budak darjah 2 pon tau maen. tapi itu x menghalang aku utk bermuzika. mungkin aku dilahirkan utk menjadi seniman jalanan. aku bermuzika mgkin utk menghilang tekanan perasaan sbg student asing di negara org. mungkin dgn gitar ini , aku boleh meluahkan perasaan dan berkongsi cerita ngan korg. lagu2 yang aku cipta kebanyakan berkaitan rapat ngan hidup aku. dan ia sangat macho.kehidupan macho diiringi petikan gitar tua. -jiwa akustika hidup ini

Beberapa Sketching Beliau




Beberapa Lagu Hasil ciptaan Beliau

Call Me Maybe (Google Translate) - Encik Mimpi


Encik Mimpi - Putus Di Twitter (Ending lagu Cinta Muka Buku)


Dua cukuplah kot..okay sampai sini sahaja...huhuhu...daaa...

 kredit To : Blog Encik.Mimpi and Fb Encik Mimpi

Sekian Terima Kasih

35 comments:

  1. ye la shaila...sedap suara dia....

    ReplyDelete
  2. first song zizie dgr ialah putus di twitter... lawok! hahaha..

    ReplyDelete
  3. Ramai skrg penyanyi utube :D
    Semoga mereka berjayaaa !

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tue aiman...suara boleh tahan...hihihi

      Delete
  4. kiter pon suke en mimpi dia sgt2 sweet ^_^

    ReplyDelete
  5. dah terjah blog dia, wah x sangka byk followers dia
    entry dia pun bez

    ReplyDelete
  6. terima kasih sbb knalkan dgn En.Mimpi. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama-sama...hahaha...comel ayat marniey...

      Delete
  7. Wahh.. tetiba akak rasa nak pi terjah tgk.. huhuhu..

    ReplyDelete
  8. siapa encik mimpi.Saya x tau

    ReplyDelete
    Replies
    1. shaila pun tidak tahu dan ingin tahu...hihihi

      Delete
  9. bukan suara je sedap but orng nye boleh tahan .. like gila dengar suara encik mimpi.. gud luck encik mimpi ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh...mcm korea? pernah lihat ker? hihihi

      Delete
  10. suaranya sedap..mukanya like korean skit..baru brtunang bulan lepas..hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sape puan mimpi tu? Cik loceng ke?? Hehe

      Delete
    2. serius? dah 2 orang ckp muke dia mcm korea nie...hihihi...sudah bertuang ker? tahniah buat beliau..(6_^)

      Delete
  11. adaa orang kata encik mimpi ni mohd mentor 5 . cuba search . sbb kawan saya serumah dgn dia

    ReplyDelete
  12. I love the song entitled Rindukanlah..

    ReplyDelete
  13. Kenal sgt dengan en mimpi ni.. slalu karaoke sama.. apa2 pun good luck la en mimpi.. ada masa kita lepak sama.. wedding ko insyaAllah aku pergi la..

    ReplyDelete
  14. video putus di twiter tu betul buatku ketawa tapi memang kretif

    ReplyDelete
  15. mrdunya.................

    ReplyDelete

Gossip Girls